Wednesday 24 October 2012

Perubahan & Marimo

1. Perubahan.
Perubah yang aku nampak atas diri A.F lately ni buat aku rasa pelik, tapi dalam masa yang sama happy la jugak.. Bukan perubahan ke arah "-ve", tapi sebaliknya.. Lately ni dia macam caring gilos n shoooo shu-weet.. ahaks! Tanya die malam tadi, dapat Petunjuk dari Allah ke? *soalan cepu emas aku bagi* and the answer is, "He changed all because of me".. Dia dah tak macam dia yang dulu.. seriously! banyak jugak perubahan kat diri dia.. especially perangai dia yg ON OFF tu.. aku rasa aku tau MAIN FACTOR kenapa suddenly dia berubah.. haaaa.. the answer is...... tak pe lah, i just keep it to my self... ngeh3....

i hope it will last forever.. love you A.F!!

2. Marimo.
Cutekan nama dia? semalam jalan-jalan dengan A.F kat Paradigm Mall, pastu aku masuk la satu kedai ni dengan A.F (ape ntah nama kedai tuh), sekali promoter tu tunjukkan sejenis objek bulat berwarna hijau yg duduk dalam akuarium.. Promoter tu cakap tak susah nak bela, sebab tak payah bagi makan pun... Campak je dalam akuarium, pandai la dia nk survive.. Tapi dia boleh jadi besar sebesar tapak tangan.. Pastu A.F suruh aku bela si MARIMO tu, ishhh tak mau la... Nama je cute, tapi rupa bentuk dia bulat & statik.. Kalau belai2 pun takde respon cam belai kucing... hahaha... Rupa MARIMO tu cam kat bawah ni:-

Ni baby MARIMO, die jual dalam botol kecil cam ni
 

Ni Marimo masa dalam akuarium. STATIK kan?

Dan die boleh jadi sebesar tapak tangan... tapi gambar Marimo yang besar ni aku google je, sebab kat kedai tu semalam semua baby and almost teenagers..

Taaadaaaaaa.....


Pastu masa dok "googling" tu kan.. aku ternampak benda ni... hurmmm NAKKK !! tapi mane nak beli PEN NI? aku tak rasa MPH dengan POPULAR BOOK STORE ada jual... Mengarutkan? tapi pada aku pen ni RARE.. huhu ~

Okbye!





No comments:

Post a Comment